Mehrikoz’da Muharrem ayı kapsamında aşure etkinliği düzenlendi
Gümülcine Müftülüğü Bayan İrşad Ekibi tarafından Muharrem ayı dolayısıyla aşure etkinliği gerçekleştirildi.
20 Haziran Cumartesi günü Mehrikoz Merkez Camii’nde düzenlenen programa yoğun katılım oldu.
Etkinliğe Türkiye’nin Gümülcine Başkonsolosu Aykut Ünal ve eşi İlayda Ünal, Gümülcine Müftüsü İbrahim Şerif ve eşi, DEB Partisi Genel Başkanı Çiğdem Asafoğlu, BTAYTD Başkanı Zeynep Tevfikoğlu ile Mehrikoz köyü sakinleri ve çevre köylerden davetliler katıldı.
Program, Gümülcine Müftüsü İbrahim Şerif ve Türkiye'nin Gümülcine Başkonsolosu Aykut Ünal’ın selamlama konuşmalarıyla başladı. Ardından Bayan İrşad Ekibi Başkanı Aliye Salih açılış konuşmasını yaptı.
Etkinlikte Kur’an-ı Kerim tilaveti okunurken, ilahiler seslendirildi ve “Muharrem Ayı ve Aşure Günü” konulu sunum gerçekleştirildi.
Program, yapılan dua ile sona ererken katılımcılara aşure ikram edildi.